Gå til hovedindhold

Forretningsorden for brugerrådet

Læs dem herunder.

Brugerrådet består af 7 repræsentanter 

Der kan vælges suppleanter.

Valg følger musikrådsvalget (hvert andet år) Alle er på valg.

 

Hvem deltager i møderne:

Kun valgte medlemmer deltager i møderne. I tilfælde af planlagt fravær til mere end 1 møde indkaldes suppleanten.

Man er valgt som repræsentant for et område (eks. Kor, orkestre, rytmiske grupper) og ikke for sit eget ensemble.

Suppleanter?

 

Forretningsudvalg:

Et forretningsudvalg nedsættes bestående af formand, næstformand, musikskoleleder og serviceleder. Forretningsudvalget kan træffe beslutninger i hastesager. Brugerrådet orienteres efterfølgende.

 

Referater:

Referater sendes til alle medlemmer af Brugerrådet + suppleanter.

Referatet godkendes med en 8 dages indsigelsesfrist, hvorefter det lægges på hjemmesiden.

Ved indsigelse på referatet sendes indsigelsen til alle medlemmer.

Personsager behandles udenfor referat, men med notatpligt.

 

Møder:

Der holdes 2-4 møder årligt

Der stræbes efter at planlægge en møderække.