Forretningsorden for brugerrådet
Læs dem herunder.
Brugerrådet består af 7 repræsentanter
Der kan vælges suppleanter.
Valg følger musikrådsvalget (hvert andet år) Alle er på valg.
Hvem deltager i møderne:
Kun valgte medlemmer deltager i møderne. I tilfælde af planlagt fravær til mere end 1 møde indkaldes suppleanten.
Man er valgt som repræsentant for et område (eks. Kor, orkestre, rytmiske grupper) og ikke for sit eget ensemble.
Suppleanter?
Forretningsudvalg:
Et forretningsudvalg nedsættes bestående af formand, næstformand, musikskoleleder og serviceleder. Forretningsudvalget kan træffe beslutninger i hastesager. Brugerrådet orienteres efterfølgende.
Referater:
Referater sendes til alle medlemmer af Brugerrådet + suppleanter.
Referatet godkendes med en 8 dages indsigelsesfrist, hvorefter det lægges på hjemmesiden.
Ved indsigelse på referatet sendes indsigelsen til alle medlemmer.
Personsager behandles udenfor referat, men med notatpligt.
Møder:
Der holdes 2-4 møder årligt
Der stræbes efter at planlægge en møderække.